Je lichaam,

een waardevol bezit

Coaching voor het behalen van je doelen
Stappenplan voor een gezond eetgedrag
Tips voor een ontspannen lichaam
Dit moet je weten

De levensstijl van de moderne mens.

Tegenwoordig word het steeds gemakkelijker om dingen te bestellen. Mensen hoeven de deur niet meer uit om naar de supermarkt te gaan voor eten, omdat het gewoonweg bij je thuis word bezorgd. Doordat het bestellen van eten steeds eenvoudiger wordt, beweegt de gemiddelde mens steeds minder. Hierdoor raakt je lichaam steeds verder verstrikt in die dagelijks sleur. Echter vergeten veel mensen dat het zorgen voor je lichaam erg belangrijk is. Een kleine wandel naar de supermarkt kan al genoeg zijn voor je dagelijks beweging. Naast bewegen is gezond eten ook belangrijk. Nu hoef je niet alleen nog maar groenten te eten, maar is van belang dat je schematisch eet. Zorg ervoor dat alles tot elkaar in verhouding staat en je zult merken dat je meer energie krijgt en een stuk productiever wordt. 

Wellness en figuur heeft ons geholpen bij  afvallen. Ze stelden een voedingschema samen in combinatie met een 10 weeks trainingsschema. Al halverwege kwamen we erachter dat we zelfs nog meer konden bereiken dan we hadden durven dromen!

Johan en Jantine

Wistjedat

Enkele feitjes

Een gezond lichaam en een goed figuur is meer dan alleen sporten opzich. Combineer dit met voldoende slaap en gezonde voeding voor de optimale prestatie.

Uren slaap per dag zorgt voor optimale prestaties

Minuten per week aan sport goed is voor je lichaam

Minuten per dag moet bewegen voor gezonde conditie

Voldoende ontspanning

Je lichaam heeft dagelijks flink wat te voortduren en heeft daarom op zijn tijd ook de nodige ontspanning nodig. Dit kun je doen in de vorm van sport of andere hobby’s, maar een dagje wellness kan ook goed zijn voor uw lichaam. Er zijn verschillende vormen van ontspanning:

 

  • Sauna’s en baden
  • Massages en behandelingen
  • Zonnebanken

Sauna’s en baden

In de sauna wordt de bloedcirculatie van het lichaam gestimuleerd, op deze manier krijgen de huid en de inwendige organen flink wat bloed en zuurstof te verwerken.

  • Prive sauna
  • Duo sauna
  • Openbare sauna

Massages en behandelingen

Een massage is gewoon heerlijk en kan natuurlijk altijd ‘zomaar’ worden gegeven omdat het fijn is.
Daarnaast heeft een goede massage vele ondersteunde uitwerkingen. 

  • Gezichtsbehandeling
  • Gewone massages
  • Hotstone massages

Zonnebanken

Zon is goed voor je. Het stimuleert de aanmaak van vitamine D wat belangrijk is voor sterke botten en tanden.

  • Private Bathroom
  • Two Queen Beds
  • Daily In-House Breakfast included

Gezond eten

en drinken

Ontbijt

Begin elke dag met een ontbijt! Het liefst tussen 7 en 8 uur in de morgen. Rond 10 uur kan je een gezond tussendoortje nemen!

Middageten

De middag begin je met een lunch, tussen 12 uur en 1 uur kan je je lunch nuttigen. Neem ’s middags ook één of twee tussendoortjes op vaste tijden.

Avondeten

Eet tussen 6 uur en 7 uur je avondeten, als je voor 8 uur nog trek hebt kan je ook nog even wat eten maar eet na 8 uur niks meer, je eet na 8 uur vaak dingen die ongezond zijn.

Drinken

Drink voor je gaat eten een flesje (0,5 liter) water. Je lichaam heeft zuiver water nodig om te gaan afvallen!

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op en wij helpen u met het bereiken van de gestelde doelen.